Regler i trafiken - lättläst
Det finns regler i trafiken
som alla ska följa.
Reglerna finns
för att skydda människorna i trafiken.
Här kan du läsa om trafikregler.
Vill du hjälpa oss att förbättra Transportstyrelsens webbplats genom att svara på några frågor? Du är självklart anonym och det är frivilligt att delta. Enkäten tar endast cirka fem minuter att besvara. Tack på förhand!
Det finns regler i trafiken
som alla ska följa.
Reglerna finns
för att skydda människorna i trafiken.
Här kan du läsa om trafikregler.