AM - moped klass I
AM betyder att du får köra moped klass I.
Den kallas också EU-moped.
Du får även köra moped klass II,
traktor och motorredskap
som kan köras i max 30 km/timmen.
Du måste vara minst 15 år.
Vill du hjälpa oss att förbättra Transportstyrelsens webbplats genom att svara på några frågor? Du är självklart anonym och det är frivilligt att delta. Enkäten tar endast cirka fem minuter att besvara. Tack på förhand!
AM betyder att du får köra moped klass I.
Den kallas också EU-moped.
Du får även köra moped klass II,
traktor och motorredskap
som kan köras i max 30 km/timmen.
Du måste vara minst 15 år.