Att resa med funktionshinder
På de här sidorna finns information
för personer med funktionsnedsättning.
Här finns också information
för dig som har nedsatt rörlighet.
Det finns också information
för dig som har astma eller allergi.
Vill du hjälpa oss att förbättra Transportstyrelsens webbplats genom att svara på några frågor? Du är självklart anonym och det är frivilligt att delta. Enkäten tar endast cirka fem minuter att besvara. Tack på förhand!
På de här sidorna finns information
för personer med funktionsnedsättning.
Här finns också information
för dig som har nedsatt rörlighet.
Det finns också information
för dig som har astma eller allergi.