BE - personbil med tungt släp
BE betyder att du får köra personbil och lätt lastbil.
Bilen får väga högst 3,5 ton.
Du får också köra en personbil och en lätt lastbil
med ett eller flera lätta eller tunga släp.
Du måste vara minst 18 år.
Vill du hjälpa oss att förbättra Transportstyrelsens webbplats genom att svara på några frågor? Du är självklart anonym och det är frivilligt att delta. Enkäten tar endast cirka fem minuter att besvara. Tack på förhand!
BE betyder att du får köra personbil och lätt lastbil.
Bilen får väga högst 3,5 ton.
Du får också köra en personbil och en lätt lastbil
med ett eller flera lätta eller tunga släp.
Du måste vara minst 18 år.